Torsdag!

Snart har denna vecka också gått! Det har varit en himla bra vecka och ännu är den inte slut! :) 

Måndag: Träffade Jenny, Liam och Thelma så barnen fick leka. Vi var på en förskola och det var jättetrevligt! :)

Tisdag: Vid 12.30 kom min mamma och hämtade Oliver för jag skulle till sjukhuset i Karlstad med Alva. Min fina farmor körde oss. Alva skulle göra ett svetttest eftersom hon var sjuk så mycket de första veckorna. Testet gick snabbt och vi hoppas på bra resultat. Jag tror att det ska se om hon har känsliga luftrör eller liknande.

Onsdag: Idag kom Sofia och Elly på besök!  Som vi har längtat. Så himla härligt att få träffa dem igen. Vi fikade med jordgubbar och glass och sedan lekte vi ute tills det var dags för Elly att sova :) himla mysigt! ❤

På kvällen gick jag en promenad med en gammal nyfunnen vän. Vi var vänner i tonåren men hade ett uppehåll tills nyligen. Det var väldigt trevligt och mycket att prata om hade vi! :)

Torsdag: Idag ska vi träffa samma vän igen, vi ska gå en promenad till en lekpark så Oliver får busa av sig lite energi! :)

Fredag: Då ska vi äta på thai med Jennie! Det ska bli sååå gott! Längtar! Sen på eftermiddagen kommer Johan och stannar förhoppningsvis hela helgen :)

Söndag: Då kommer några vänner till oss och träffar Alva. Det ska också bli så himla roligt för det var så längesedan vi sågs! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: