Måndag

Då var det måndag igen,  veckorna bara rullar förbi! Jag jobbade 9.30-13.30 idag, sedan skulle jag till tandläkaren men de ringde påväg hem från jobbet och sa att de va tvungna att byta tid för mig då rummet vi skulle vara i gått sönder :P 
 
Så jag åkte och hämtade Oliver så åkte vi hem och åt lite mellanmål innan vi gick till Järnvägsparken där vi mötte upp Jenny och barnen :) Oliver och Thelma är så himla söta tillsammans! ❤ 
 
Vi var där i ca två timmar innan vi gick hem och fixade kvällsmat. Potatis, falukorv och bondsås blev det idag! Jag har ingen smak pga den sabla förkylningen så jag får bara luta på Robins ord att det va gott ;)
 
Just nu duschar Oliver och Robin innan det är läggdags. Jag blir inte långvarig ikväll jag heller.. såå himla trött!
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: