Redan onsdag!

Va fort denna vecka gått. Det går så himla snabbt nu när jag bara jobbar halvtid. Idag skrev vi nytt schema på jobbet fram tills jag ska träffa läkaren igen. Får se vad hon säger då :)
 
Idag är min röst nästan helt borta :( det lilla som kommer fram får jag verkligen väsa fram och ta i så mycket jag orkar.. helt sjukt detta!
 
När Robin kom hem från jobbet åkte vi och handlade. Oliver var så himla go och glad på maxi. Han sprang runt och busade hela tiden :) vi latade oss med att köpa pizza efter handlingen. Oliver blev överlycklig! Han älskar det och han åt typ en fjärdedels pizza! :D 
 
Nu håller Robin på och lägger Oliver och vi ska se på Sveriges mästerkock och sedan ska vi sova också :) håll tummarna för att rösten är bättre i morgon! :)
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: