Tidig dag!

Idag slutade jag redan 11.30 på jobbet. Väldigt konstigt att gå ifrån den tiden men skönt att komma hem tidigt. Åkte hem och åt lunch eftersom Oliver ändå sov på förskolan. Sedan cyklade jag för att hämta honom. Hade tänkt att gå men kroppen vill inte riktigt idag. Den känns väldigt tung och jag får mycket sammandragningar. Lika bra att lyssna på kroppen!
 
Är även sjuuukt hes idag! Barnen på jobbet tyckte jag skulle ta en tablett för att laga rösten ;)
 
När jag kom till Olivers förskola satt en jätteglad kille och åt mat. Han hade somnat innan lunchen idag. Sedan cyklade vi hemåt och vi stannade ute på gården och lekte med bollar och hans leksaker en stund innan vi gick in :)
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: